Hei tänään on tosiaan 21.2 ja on kulunut hetki on viimeksi kirjoitin. Oisin halunnu kirjoittaa pari kertaa jo aikaisemmin mutta en ole jaksanut. Tuntuu että kaikki vain kaatuu päälleni, mun olo on tyhjä enkä tunne mitään. En halua tehdä mitään enkä jaksa. Oon jo alkanu haaveilla taas itsemurhasta vaikka ei se mitään hyödyttäisi ja mun rakkaat ystävät tekis varmaa saman perässä. Haluisin itkee 24/7 mutta en pysty:( en saa itteeni itkee mitenkään. Voin vaan niin paskasti, vaik tää ei ehkä kuulosta siltä, ja kaikki väittää että esitän ja haluun huomioo mutta ei se ole niin jumalauta. Mua on kiusattu 1-7lk oon kokenut väkivaltaa koulussa, aina saanu pelätä miten pahasti hakataan. Musta on puhuttu paskaa ja kirjoteltu valheita koulun seiniin. Mut on lukittu kaappeihin ja vessoihi. Mut on pakotettu olee yksi, pakotettu satuttaa itteeni. Oon joutunut antaa rahat ja läksyjen vastaukset kiusaajalle.. en ikinä tuu toipumaan tosta kiusaamisesta, en pysty kertoo kaikkee ees mitä oon kokenut. -Tuhoutunut